SINTATICON

DIA - 1

Estudi de gravació   -   Per Sobre l'Aigua   -   28 / 4 / 2013

A fora plovia i a dins de casa ens preparàvem per un dia molt especial. Tot a punt des de la nit anterior: guitarres, pedalera, pues, harmònica, lletres....... Una bona dutxa i un bon esmorzar ens desvetllaven i ens donaven força per arrencar un gran dia. Normalment, després de quatre dies plovent i sense veure els sol, quedem sotmesos a la tristesa i a l'enclaustració, però a nosaltres semblava que aquell enèsim dia gris no ens afectava especialment. Tot anava segons l'horari previst.

- Ostres! M'he deixat el mòbil!!!

- No passa reees, encara som al poble, no ve de 10 minuts!.

Tornem endarrere.

-No trobo el mòbil!

-El tens a la butxaca de la jaqueta!

-Ostres!....

A banda d'això, tot anava segons l'horari previst.

A fora del cotxe no parava de ploure. Fins hi tot començava a agradar-me aquell color gris del cel, les gotes d'aigua lliscant pels vidres de les finestres, la sensació d'humitat en l'ambient. A més a més era diumenge al matí i l'autopista anava pràcticament buida.... anàvem sobre l'horari previst.

Arribem a l'estudi del QK, Sintaticon Studi de Gravació. Mentre descarreguem del cotxe els instruments, la pedalera, les bosses...les gotes d'aigua que queien incessants ni tant sols semblaven mullar-nos i si ho feien eren ben rebudes, refrescants i engrescadores.

El QK ho té tot a punt per començar, sembla un tio serio!..... Contents de retrobar-nos, ho enllestim tot, guitarres afinades, amplificadors connectats, escalfament de dits i arranquem.....

Tot comença sense entrebancs, les cançons estan molt assajades així que, tot lliscant suaument, passem d'un tema a un altra i les hores passen plenes de música... El QK va per feina, des-seguida ha captat l'esperit de les cançons i hem connectat a la perfecció. Li agrada el que està fent i escoltant i descobrim al QK més roquer i més proper gaudint del moment...Sap el què es fa. I el millor de tot, ha sabut com gestionar el temps per que sigui un dia profitós i ens cansem el mínim possible. Anem a ful!

Ja són 2/4 de 3! Han passat les hores volant...arriba el Ramón, cunyat d'en QK i amic de la infància del Cesc amb qui va començar a descobrir el món, a tocar junts en el primer grup a patinar i a compartir-ho gairebé tot. Ens informa que ens han preparat el dinar!. Han comprat 2 pollastres a l'ast i han preparat algunes coses per picar. A 2/4 de 4 ja tenim els instruments i la veu principal de totes les cançons enregistrats i una de sencera, amb les dues veus! Parem per dinar.

A casa del Ramón ens espera una taula ben parada amb tot de plats que van sortint; xips, cornes, ensaladilla russa, croquetes (que tenen una pinta!), el pollastre...Tot preparat amb cura per la Nere i la Judith, les dues germanes companyes respectives del Ramón i el QK. Tot queda en família!

De cop aquell dia de gravació es transforma en un dinar familiar de diumenge. No ens esperàvem aquest dinar sorpresa tan acollidor i els hi estem molt agraïts pel detallàs!...Ens encantaria acabar de passar la tarda amb tots ells fent petar la xerrada, però hem de tornar a la feina.

Són les 5 de la tarda i ja hi tornem a ser. Només falten els “corus”...i com un sospir ja els tenim enregistrats...m'envaeix la sensació de que ha estat fàcil i còmode i m'agrada...m'agrada molt...

Acabem el dia amb aquesta sensació d'alegria i de satisfacció que ens durarà uns quants dies...

fotografies dia - 1

DIA - 2

Dia 2 - Estudi de gravació   -   Per Sobre l'Aigua   -   1 / 5 / 2013

Escoltant pista per pista, màxima concentració.

Apareix per sorpresa el Max i ens dispara unes fotos.

FOTOGRAFIES dia - 2

DIA - 3

Dia 3 - Estudi de Gravació  -  Per Sobre l'Aigua  -  5 / 5 / 2013